به نام حضرت دوست که هرچه داریم از اوست
به نام حضرت دوست که هرچه داریم از اوست



امروز کسی از من پرسید چند سال داری
گفتم روزهای تکراری زندگیم را که خط بزنم

کودکی چند ساله ام !!! 


نشستم پای مشروب گفتن بخور بگو به

سلامتی اونی که دوستش دارم...

پیکو به لبم نزدیک کردم اما نخوردم!

ولی گفتم به سلامتیه اونی

که از وجودش نفس میکشم...

گفتن چرا نخوردی؟؟؟

سلامتیه اونو تو پاکی میخوام نه مستی!!! 

 

 

 
روزهای سختی رو میگذرونم...
وقتی که نیستی همه چیز تنگ میشود
نفسم
دنیای
م
دلم. . .
ممنونم از شب رویا
که بازم وقت دلتنگی به دادم میرسه....!
ممنون از غم كه همیشه و هر جا با منه وتنهام نمی ذاره... 

 



 

 

 


دلم عجیب گرفته…


دلم عجیب گرفته… 
دل‌گیرم از آدمک‌هایی 
که تنها سایه‌ای هستند 
از تمام آنی که می‌نمایند 
دل‌گیرم از نقاب‌هایی که بر چهره می‌کشند 
دل‌گیر از صورتک‌ها… 

 

 

 

زرد آبی قرمز سفید مشکی

نمیدانم از کدام

رز...

برایت هدیه بیاورم تا در خاطرت بمانم

ای آنکه که

اشکهای

شبانه ام از آن توست... 
 

 

 



 

خدای عاشقانِ خسته، دل شکسته!

 

 
خدای عاشقانِ خسته، دل شکسته! 
تو می‌دانی 
چقدر سخت است ساده بودن 
و ساده ماندن 
در دنیای آدمک‌ها، نقش‌ها، نقاب‌ها، ادعاها 
و چه جرم بزرگیست سادگی‌! 
که اینگونه تنِ نحیفِ عشق به درد می‌آید… 
تو را قسم به اشک‌های لرزانِ آن دلِ ساده 
که ساده شکست 
تو را قسم به نگاهِ نگرانِ چشم‌های منتظر به راه 
تو را قسم به سادگیِ آن “اسمِ سه حرفی” 
تو را به “عشق”، به “اشک”، تو را به “خدا” قسم 
هوایِ سادگانِ عاشق‌ات را داشته باش…




 

نفس هم که باشی


 

گاهی در فرا سوی این لحظات از خود میپرسم، با خود چه کردی؟!!!

که همچون باران میباری.. همچون باد گریزانی..

و همچون تاریکی در هراسی

حتی چشمانت را در کلبه ی وجودش نیافتی

تو خود، او بودی و او تو نبود...

چه بد کردیم به خود... 


هر چیز زمانی دارد

نفس هم که باشی

دیر برسی

من رفته ام . . .

 


مـهـربـانـی تـا کـــــــی ؟؟

بـگـذار سـخـت باشم و سـرد !!

بـاران کـه بـاریــد... چـتـر بـگـیـرم و چـکـمـه!!!

خـورشـیـد کـه تـابـیـد... پـنـجـره ببـندم و تـاریـک !!!

اشـک کـه آمـد... دسـتـمـالـی بـردارم و خـشـک !!!


او کـه رفـت،

نـیـشخـنـدی بـزنـم و سـوت... 



دلم یه قایق می خواد پر از ارامش

یه قایق که بره و بره و تن سردمو با خودش ببره

تا جایی که همه دنبالم بگردن و دلشون واسم تنگ شه

بگن اگه بود میزاشتیم اون گلای تو باغچرو اب بده

من حالا یه قایق پیدا کردم ولی یه مشکل داره

قایق ارامش من پارو نداره!!!!!!





 

نگران دلتنگی هایم نباش....


 
نگران دلتنگی هایم نباش 

اینجا اگر سیل هم بیاید هیچ سکوتی شکسته نمی شود 

و هیچ بغضی،در فریاد نمی ترکد 

اینجا به ظاهر آرام است و هیچ تلاطمی رودخانه را به هم نمی ریزد 

و هیچ صدایی گوش را نمی آزارد 

پس 

بیا و کنارم بنشین بی آنکه نگران دلتنگی هایم باشی


میگویند یک روزی هست ..

که چرتکـه دست میگیرند و حساب و کتاب میکنند ...

و آن روز تـــو باید تــــاوان آن چه با من کردی را بدهی!

فقط نمیدانم ....

تاوان دادن آن موقع تـــو ، به چه درد
 من میخورد!؟!




 

خـسـتـه ام.....



خـسـتـه ام، 

کـمـی هـم بـیـشـتـر… فـراتـر از تـصـورت… 

سـخـت اسـت بـرایـم تـوصـیـفـش… 

تـا بـه حـال نـمـیـدانـم، 

دیـده ای درمـانـدگـی و بـی قـراری هـای من را یـا نـه…؟ 

بـغـض فـرو خـورده در گـلـویـم 

بـهـانـه گـیـری هـای دل بـی قـرارم 

و یـا…غـم نـهـفـتـه در نـگـاهـم،… 

کـه بـه خـدا قـسـم، 

هـیـچ یـک از ایـن هـا، دیـدن نـدارد… 


باهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم . . . 

کنــارت هستند ؛ تا کـــی !؟تا وقتـــی که به تو احتــیاج دارند …از پیشــت میروند یک روز ؛ کدام روز ؟ 

!وقتی کســی 

جایت آمد … 

دوستت دارند ؛
 تا چه موقع !؟تا موقعی که کسی دیگر را برای دوســت داشـتن پیــدا کنـند ….میگویــند : 

عاشــقت 

هســتند برای همیشه نه ……فقط تا وقتی که نوبت بــــــازی با تو تمام بشود !و این است بازی باهــم بودن.. 

بیــــا 

باید امشب جور دیگر نگریست 

جور دیگر گونه ای دیگر گریست 

و حالا من به آرامش خواهم رسید 

اما بدون تو آرامشی که دیگران آن را به این نام میخوانند 

اما من آن را فلاکتی میخوانم و بس 

اینجا شادی برای من معنا ندارد 

هنوز سردرگمم که آیا تورا فراموش کنم یا نه 

آیا به امید روزی بنشینم که تو مرا میبینی یا نه 

اینجا فقط تنهایی و غم و انتظار معنا دارد 

تاریک است و بی روح 

حتی پرنده ای در آن پر نمیزد 

حتی صدای خنده ی کودکی شنیده نمی شود 

فقط صدای ناله ی من گاه گاه بلند می شود 

که تو را می خواند...!





 

ایـن روزهـا،


 
خسرو شکیبایی می گفت: 
بعضی وقت ها یکی طوری می سوزونتت 
که هزار نفر نمیتونن خاموشت کنن، 
... بعضی وقت ها یکی طوری خاموشت میکنه 
که هزار نفر نمیتونن روشنت کنن. 
زمانه ایست که خیلی چیزها آنطوری که بود یا باید باشد نیست.(روحش شاد یادش گرامی)

 

ایـن روزهـا، 

بـا تـو، 

بـه وسـعـت تـمـام نـداشـتـه هـایـم، 

حـرف دارم… 

امـا مـجـالـی نـیـسـت تـا بـنـشـیـنـی بـه پـای ایـن هـمـه حـرف، 

دلـم تـنـگ اسـت، 

فـقـط بـرای حـرف زدن بـا تـو… 

دیـگـر نـمـیـدانـم چـه کـنـم، یـا چـه بـگـویـم… 






 
دارم فکر میکنم...

کسی که با رفتنش خوشبختی رو ازت می گیره

چه جوری می تونه بهت بگه

روزی هزار باربرات ارزوی خوشبختی می کنم 

 



 

 
شاید آرام تــر می شدم 
فقــط و فقـــط… 
اگر می فهمیدی ، 
حرفهایم به همین راحتــــی که می خوانی 
نوشته نشده اند !!!



 
 

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

محدثه سادات
Mohadeseh

 

خرداد 1392
ارديبهشت 1392
اسفند 1391
بهمن 1391

 

خدایا...
دلم گرفت...
a....
خسته ام
کوهنورد
نامه ی خدا

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان به نام حضرت دوست که هرچه داریم از اوست و آدرس mohadesehsadat.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

 

حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 11
بازدید کل : 9015
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1


--->